luni, 23 februarie 2009

Oraşul meu

Numele meu este Faur Ionuţ şi locuiesc în oraşul Mediaş.
Este un oraş mare şi frumos din România situat în centru ţării. În oraş sunt multe fabrici şi uzine, şcoli, grădiniţe şi magazine comerciale mari. În centrul oraşului se află un parc mare cu alei, copaci şi multe bănci. În jurul parcului sunt multe clădiri mari şi frumoase cu magazine şi un turn mare de biserică, care se vede din tot oraşul, numit Turnul Saşilor. Prin oraşul meu trece şi un râu numit Târnava Mare, unde vara mergem la pescuit şi să ne distrăm.
La începutul toamnei la Mediaş se organizează „Zilele Mediaşului”, o sărbătoare a oraşului la care vin oameni din toată ţara, meşteri populari, cântăreţi cunoscuţi şi se organizează concursuri pentru copii pe teme sportive şi artistice. De asemenea în oraşul meu sunt foarte mulţi copii cu care te poţi împrieteni şi să te joci sau să mergi la stadionul oraşului, al echipei de fotbal Gaz Metan Mediaş.
Oraşul meu este un oraş frumos şi sper să avem cu toţii grijă de el pentru a ne bucura de priveliştea lui în viitor.
Faur Ionuţ

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog

Blogeri tineri

Contor



widgeo.net

 
Tree Hearts Blogger Template