luni, 23 februarie 2009

Învăţătoarea mea

Eram în clasa a II-a. Atunci mi-am dat seama că am o învăţătoare extraordinară pe nume Tatiana Albu.
Era una dintre cele mai bune şi mai haioase învăţătoare. Ne jucam mereu, ne distram şi eram foarte bucuroşi când învăţătoarea mea apărea în clasă. Ne dădea multe teste şi nu erau aşa de grele. Cu ea în preajmă ne simţeam în siguranţă, dar când pleca din clasă copiii deveneau mai gălăgioşi şi uneori se mai băteau. Atunci buna noastră învăţătoare se supăra foarte rău şi încerca să ne explice cum trebuie să ne purtăm. Se supăra pe noi, dar niciodată nu ne-a pedepsit. Critica constructivă ne durea mai mult. Aşa suntem noi copiii: mai răi şi mai gălăgioşi.
Aşa eram noi în clasa a II-a.
Acum am crescut cu un an. Multe lucruri s-au schimbat. Suntem mai serioşi, ne înţelegem mai bine şi nu uităm în fiecare zi că prezenţa învăţătoarei noastre este ca o mană cerească.
Boldi Sebastian

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog

Blogeri tineri

Contor



widgeo.net

 
Tree Hearts Blogger Template