luni, 21 decembrie 2009

Sunt un personal dontr-o carte medievala

De cateva nopti la rand ma visez un personaj dintr-o carte medievala.
Cenusareasa fiind,in visul meu sunt silita de surori si mama vitrega sa fac toate muncile casei.Acolo intre multimea de preocupari ma duce gandul la balul care se apropie unde zana buna ma ajuta sa ma gatesc cu cea mai frumoasa rochie si cu pantofi albi.
In vis,zana buna are un rol important,ajutandu-ma sa ajung cu o caleasca.La bal am intalnit un print chipes care m-a invitat sa dansez un vals.Cand se apropie miezul noptii caleasca ma asteapta afara.Plec in graba si imi pierd pantoful pe scarile palatului.A doua zi dimineata printul mi-a gasit pantoful si a poruncit birjarilor sa-l duca pe la toate casele sa probeze toate printesele si caruia ii va fi bun aceea va fi aleasa lui .Cand am ajuns sa probez pantoful m-am trezit.Desi a fost un vis, mi-ar fi placut sa traiesc in acea lume.
Cartea este cea care imi da posibilitatea sa ajung pe un alt taram si sa traiesc imaginar intamplarile prin care trec personajele.





Vasiu Ioana,cl a VI aA
Scoala cu cls.I-VIIII

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog

Blogeri tineri

Contor



widgeo.net

 
Tree Hearts Blogger Template