miercuri, 23 decembrie 2009

Testament .

“ M-as darui pe mine . Mi-as da viata, suflarea, bucuria, daca as stii ca pot ingropa odata cu mine si suferinta lumii! “

Cand voi pleca de pe pamantul acesta …
As vrea sa iti daruiesc din lacrimiile mele , pentru ca sufletul sa iti fie curat,putin din curatia sufletului meu, si al tau vor sterge raul existent in tine.
As vrea sa iti daruiesc clipele de bucurie, doar asa .. cand iti va merge rau, vei pretui mai intens bucuria .
As vrea sa iti daruiesc ochii mei, ca sa poti vedea lumea prin caldura lor, cu bune , cu rele .
As vrea sa-ti daruiesc putin din suferinta mea, pentru ca taria de caracter este de multe ori rezultatul unei vieti, traite pe nicovala suferintei.
As vrea sa-ti daruiesc ranile mele, provocate de cuvintele spuse la intamplare, pentru ca prin ele am ajuns sa fiu om nu un actor al vietii .
As vrea sa iti daruiesc zambetul meu , care ma insotea zi de zi .. un zambet cald venit din inima.
As vrea sa-ti daruiesc framantarile mele, pentru ca odata sa intelegi viata .
As vrea sa iti daruiesc gandurile mele, care de cele mai multe ori se contraziceau , dar care .. m-au condus pas cu pas si fara de care nu ar fi existat cuvinte .
As vrea sa iti las putin din sensibilitatea mea,pentru ca sa nu iti fie rusine sa plangi cand observi suferinta acestei lumi prinsa in ambitiile ei .
As vrea sa iti las nefericirea unei clipe, pentru a putea mai apoi simti cu cel cu inima franta .
As vrea sa iti las din uratenia mea, care mi-a facut sufletul frumos, si care mi-a aratat adevarata frumustete .
As vrea sa iti daruiesc din bunatatea mea, care m-a ajutat de cele mai multe ori in prinsoarea clipelor traite dupa valori pieritoare .
As vrea sa iti daruiesc momente din saracia mea, doar asa vei intelege lacrimile celor carora le e foame.
As vrea sa iti las din frumusetea mea, frumusetea sufletului meu , as vrea sa iti las tot ce e mai frumos din mine .
Nu as vrea sa iti las, pacatele mele, uratul, raul din mine .
Dragul meu, iti daruiesc tot ce sunt , pastreaza tot ce crezi ca e mai frumos, iarta, iubeste, ajuta, intelge , doar asa viata iti va fi mai frumoasa . Raul nu face bine nimanui . Ura te face sa te simti murdar, nefericit . Invata sa alergi dupa adevarata frumusete care inseamna mai mult decat orice . Invata sa faci diferenta dintre oameni si imitatii . Invata sa fi tu !

Denisa Ratiu

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog

Blogeri tineri

Contor



widgeo.net

 
Tree Hearts Blogger Template