miercuri, 15 aprilie 2009

Un miracol de Paşte

E duminică dimineaţa, Învierea Domnului. Mă trezesc dis de dimineaţă vrând să aflu ce mi-a adus iepuraşul de Paşti.
Mi-am luat micul dejun şi am mers în grădină.
M-am minunat. Multe coşuleţe cu ouă multicolore se aflau în grădina care a simţit curăţenia de primăvară. În ea se aflau cei doi iepuraşi primiţi de la bunica mea. Pe unul îl chema Pufi deoarece este pufos şi pe celălalt Blaky, deoarece blana lui e de culoare neagră…
Mă joc cu iepuraşii mei până ce văd că Pufi stă nemişcată şi nu mai aleargă. M-am dus s-o chem pe mama iar când m-am întors înapoi nouă iepuraşi micuţi stăteau lângă mama lor. I-am luat pe toţi şi i-am pus într-un coş.

de Stoica Cătălin

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog

Blogeri tineri

Contor



widgeo.net

 
Tree Hearts Blogger Template