miercuri, 15 aprilie 2009

Dragă mama,

Acum în prag de primăvară, când natura reînvie la viaţă căpătând culoarea ochilor tăi, gândul meu asemenea unui porumbel zboară către tine presărând în drumul lui petale gingaşe de ghiocei, simbolul purităţii şi al dragostei eterne.
Nu există cuvânt mai dulce pe pământ decât cuvântul mama. Mama, tu eşti pentru mine farul ce îmi luminează calea spre înaltele culmi ale vieţii.
Chipul tău blând şi privirea ta ageră sunt asemenea unei raze de soare ce străpung cerul înnorat.
Îmi aduc aminte de glasul tău duios plin de nostalgie spunându-mi în copilărie mult doritele poveşti cu zâne şi prinţese, care mă făceau să cobor în tărâmul de basm.
În fiecare seară înainte de culcare ai fost un înger care îl ruga pe Dumnezeu să mă ocrotească. M-ai învăţat atâtea lucruri pentru care îi mulţumesc.
Mama, tu eşti pentru mine cheia care îmi deschide multe uşi spre necunoscut. Sufletul meu de copil îţi îndreaptă paşii spre tine rugându-te să ai parte de tot ce este mai bun şi mai frumos în lume. Ţi-aş culege toate florile din lume ca să ţi le dau în dar, dar acest lucru nu este de ajuns.
Tu eşti bucuria vieţii mele, exemplul meu în viitor, zâmbetul tău cald asemenea unui foc în miez de iarnă îmi dă putere pentru a trece peste orice obstacol.
Atunci când anii o să treacă şi părul tău se va albi eu îţi doresc mămica mea iubită să ai parte şi atunci de lucruri bune.

Cu multa dragoste şi respect. Ionela

Bleahu Ionela
Şcoala de Arte şi Meserii “IOAN MORARU“ Dârlos
Clasa a V-a

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog

Blogeri tineri

Contor



widgeo.net

 
Tree Hearts Blogger Template