miercuri, 15 aprilie 2009

De Paşti, îţi povestesc despre mine

Este din nou primăvară. Natura se spală pe ochi somnoroasă fiindcă tocmai s-a trezit din somnul anotimpurilor reci. Odată cu ea au venit şi păsărelele care ne încântă cu recitalurile lor. M-am trezit de dimineaţă, pe la ora şapte. Eram la bunici.
Dimineaţa după ce m-am trezit am înştiinţat-o pe bunica, că am să fac o plimbare prin natură.
Ea mi-a aprobat dorinţa şi mi-a pregătit de mâncare. Apoi am plecat mai devreme pentru că soarele era pregătit să mă stropească cu lacrimile sale de foc. Cum am urcat dealul din spatele casei, dintr-o dată mi s-a părut că am intrat într-o altă lume. Totul mi se părea mai frumos. Regele soare şi-a impus stăpânirea pe marele albastru, cerul.
Roua cea rece era aşternută pe iarba verde şi pufoasă. Stoluri de păsări zburau deasupra mea, împreună cu fluturi de diverse culori care dansau în aer. Cerul era senin şi de un albastru pur, iar răcoarea dimineţii se face simţită.
Am mai stat un timp şi am admirat natura din picioare apoi m-am aşezat la umbra stăpânului pădurii, un stejar înalt şi bătrân cât lumea. M-am aşezat şi dintr-o dată aud un lătrat m-am speriat de mama focului, încercând a mă nurca în copacul copilăriei mele, stejarul cel bătrân.
Apoi fiinţa care lătra şi-a arătat faţa. Din fericire era drăgălaşul meu câine, Bobiţă, care m-a speriat de parcă inima bătându-mi aşa de tare, încât vroia să iasă din piept, dar s-a liniştit văzându-l pe Bobiţă. Căţeluşul parcă vroia să îmi spună ceva. Atunci am hotărât să îl urmez. El m-a dus acasă unde părinţii mei sosiseră şi ei aveau să îmi de-a un cadou. Eu nerăbdător fiind i-am rugat să mi-l arate. Era ce nu mă aşteptam, o bicicletă. Apoi părinţii mei au spus că trebuie să ne întoarcem acasă.
De atunci eu am mers la bunici de fiecare dată când puteam şi mă duceam cu drag pentru bunici şi pentru natura fermecătoare care mi-a furat sufletul. De fiecare dată îl luam şi pe căţeluşul meu năzdrăvan, Bobiţă, care de fiecare dată mă speria groaznic, la fel ca în întâmplarea pe care v-am povestit-o.



Piştea Dragoş
Şcoala cu clasele I-VIII, Nr. 4
Clasa a V-a A

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog

Blogeri tineri

Contor



widgeo.net

 
Tree Hearts Blogger Template