miercuri, 17 decembrie 2008

Dragă Moş Crăciun...


Moldovan Andrada Gabriela Clasa a VI-a -Şcoala cu Clasele I-VIII Nr. 2


Îţi mulţumesc pentru bucuriile oferite în toţi aceşti ani şi că niciodată n-ai lipsit. Aduci bucuria în sufletul fiecărui copil şi un zâmbet senin pe faţă. Doar tu reuşeşti să faci şi chipul cel mai încruntat să zâmbească, tu eşti o bucurie pentru toţi, pentru cei mici cât şi pentru cei mari. Te aşteptăm şi pe la noi ca să mai uite mama şi tata de neplăcerile de peste an.

Moş Crăciun cu plete dalbe, ne aduci la fiecare un cadou de sărbătoare şi cu zâmbetul tău larg , ştergi tristetea din sufletele oamenilor şi aduci Spiritul Crăciunului peste noi. Te aşteptăm an de an, lângă bradul nelipsit din casă, cu lapte şi prajituri pe masă. Încercăm să ne ţinem ochii deschişi, dar pleoapele cad, şi chiar atunci se întâmplă magia. Tu cobori pe horn în jos , cu un sac plin de cadouri, şi te uiţi la brad zâmbind, si-ţi dai seama că în acea casă este un copil care te aşteaptă cu nerăbdare. Laşi cadoul sub brad, şi lânga el este un copilaş drăgălaş, apoi tu îl saruţi dulce, şi pe horn ai plecat şi pe la alţi copii care te aşteaptă. De fiecare dată te uiţi la brad, cu ochii bătrâni şi obosiţi de lumina crudă a zăpezilor cu care te lupti an de an ca să ne aduci tuturor bucuria, dar te trezeşti cu un zâmbet pe faţă, că oamenii nu au uitat de Crăciun.

Te rog să mă ierţi că nu ţi-am scris de multă vreme, dar îţi scriu acum, când am nevoie cu adevărat de ceva. Te rog să-i aduci sănătate bunicii mele, care de atâţia ani grei ne-a fost alături mereu. De mică ea mă plimba prin parc, mă învăţa ce este bine, îmi dădea sfaturi şi râdeam împreună. Acum a îmbătrânit şi ca toţi oamenii în vârstă, are probleme de sănătate. Îmi doresc din tot sufletul să o văd, măcar o zi, sănătoasă tun. Să n-o mai doară picioarele, capul, să o văd bucurându-se de viaţă, la fel ca mine. Este o persoană bună la suflet, şi nimănui nu-i doreşte răul. Este un model pentru mine şi voi încerca să îl urmez toată viaţa. Daca ar fi sănătoasă am merge iarăşi împreună la plimbare prin pădure iarna, să simţim zăpada rece şi pufoasă sub picioare, adierea vântului să ne răcorească şi să retrăim acele momente. Vezi dumneata, de aceea este foarte important acest lucru pentru mine, şi te rog din suflet împlineşte-mi această dorinţă la care mă rog an de an .

Din pacate pentru mulţi Crăciunul înseamnă mâncare, băutură, decoraţii,colinde…
Asa mult le pasă de adevarata semnificaţie a Crăciunului. Eu îţi mulţumesc pentru că nu ai uitat de mine şi că ai avut rabdarea să citeşti ce ţi-am cerut.


Cu drag,
Andrada

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog

Blogeri tineri

Contor



widgeo.net

 
Tree Hearts Blogger Template