miercuri, 17 decembrie 2008

Dragă Moş Crăciun...


Cheţan Maria clasa a V-a - Şcoala cu clasele I-VI


Aş dori să-ţi mulţumesc pentru cadourile de anul trecut. Au fost minunate şi m-am distrat foarte tare cu ele. În fiecare an am primit cadouri draguţe .Îmi amintesc şi acum de răţuşca cea galbenă care înregistra mesaje timp de un minut şi de ursuleţul panda de pluş cel care încă mai este moale şi pufos.
Drept mulţumire pentru cadourile pe care le-ai adus ţi-am scris urmatoarele versuri:
Moş Crăciun, Moş Crăciun
Tare îmi eşti drag şi bun
Fiindcă tu-mi aduci cadouri
Pe care eu le doresc şi cu drag le îndrăgesc.
M-am gândit ca de acum încolo am să-ţi las pe masă în sufragerie lângă brad nişte lapte şi prajiturele delicioase. În fiecare an am stat sub masă sperând că ai să vi, însă de fiecare dată am adormit şi atunci când m-am trezit cadourile mă aşteptau sub brad. Anul acesta mi-aş dori să-mi aduci o păpuşă Barbi,un ursuleţ de pluş, rechizite şcolare şi câteva dulciuri pe care le voi împărţii cu mama, tata, bunica şi verişorii mei. Pentru că am crescut mai mare nu mă aştept să îmi aduci chiar tot ce îmi doresc, dar a-şi dori şi din toata inima nişte rechizite şcolare. Anul acesta am să împodobesc singură bradul cu globuri şi beteală strălucitoare. Sper că îţi va plăcea dragă Moş Crăciun.
Îmi doresc să te întâlnesc anul acesta şi să te întreb ce mai fac renii şi cum o mai duc, cât e de frig la polul nord, cum te simţi acolo, ce faci în vacanţa de vară şi de ce hainele tale sunt roşii.

Cu drag Maria.

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog

Blogeri tineri

Contor



widgeo.net

 
Tree Hearts Blogger Template