miercuri, 19 noiembrie 2008

Dedicam blogul copiilor din Blajel, Bazna si Paucea

In cadrul Festivalului cititorului, editia a II-a am desfasurat in perioada 3 - 8 noiembrie 2008 campania:daca nu veniti voi la noi, venim noi la voi!

Si am fost!

Unde?

Prima data am vizitat Scoala cu predare in limba germana Hermann Oberth, apoi Liceul teoretic St.L.Roth din Medias.

Impresionata de caldura tinerilor si cu dorinta de a prezenta oferta Bibliotecii Municipale Medias, am hotarat sa ajungem si la
Scoala cu clasele I –VIII Blajel , judetul Sibiu.

Am fost primiti deosebit, elevii oferindu-ne nu doar un program artistic, ci si creatii literare pe care le vom publica pe acest blog.

Acest blog este dedicat in primul rand acestor tineri talentati, dar si profesorilor din Blajel, Bazna, Paucea.

Blogul va gazdui de acum incolo si creatiile altor elevi indiferent de varsta si localitate.


Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog

Blogeri tineri

Contor



widgeo.net

 
Tree Hearts Blogger Template